بازیگر قلابی دختر جنوبی را فریب داد و به افغانستان برد فیش حقوقی تیرماه ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین‌اجتماعی صادر شد + جزئیات افزایش متناسب‌سازی اورژانس مشهد به افراد گرمازده امداد می‌رساند | امداد‌رسانی اورژانس پیش‌بیمارستانی به ۴۰ مورد گرمازدگی لزوم استفاده از عینک آفتابی استاندارد در فصل تابستان آخرین وضعیت شیوع تب دنگی در خراسان‌رضوی بیشترین مکمل‌ها و ویتامین‌های مصرفی در کشور چیست؟ | هشدار مصرف بیش از حد در برخی بیماران ۶۳۰ هزار نفر در خراسان‌رضوی زیر پوشش برنامه سلامت خانواده قرار گرفتند  آغاز ثبت‌نام و انتخاب رشته در مقطع کاردانی فنی و حرفه‌ای (۱۸ تیر ۱۴۰۳) پیش‌بینی بارش‌های رگباری و وقوع رعدوبرق در برخی نقاط کشور (۱۸ تیر ۱۴۰۳) بارگذاری مدارک در سامانه رتبه‌بندی معلمان | فرصت بارگذاری مدارک معلمان تا ۲۰ تیر است دسترسی به اطلاعات اموات امکان‌پذیر می‌شود | ثبت روز «خادمین آرامستان‌ها» در تقویم رسمی کشور درگیری دو مربی بدنسازی به جنایت انجامید| قاتل بخشیده شد! آیا ادارات اراک و استان مرکزی فردا دوشنبه (۱۸ تیر ۱۴۰۳) تعطیل است؟ تهیه بسته‌های آموزشی وزارت بهداشت برای پیاده‌روی اربعین
سرخط خبرها

۶۳۰ هزار نفر در خراسان‌رضوی زیر پوشش برنامه سلامت خانواده قرار گرفتند 

  • کد خبر: ۲۳۷۹۶۷
  • ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۰
۶۳۰ هزار نفر در خراسان‌رضوی زیر پوشش برنامه سلامت خانواده قرار گرفتند 
مدیر توسعه و ارتقا شبکه دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: برنامه سلامت خانواده در ۱۰ شهرستان تحت پوشش با جمعیت ۶۳۰ هزار نفری اجرایی شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر حسن عبدالله‌زاده با اشاره به اینکه برنامه سلامت خانواده به عنوان یکی از برنامه‌های ملی شناخته می‌شود و هر دانشگاه بنا بر مجوز‌هایی که از سوی وزارت بهداشت دریافت می‌کند، می‌تواند گستردگی اجرای این برنامه را در مناطق تحت پوشش افزایش دهد، گفت: تاکنون ۱۰ شهرستان ازجمله قوچان، کاشمر، بردسکن، درگز، سرخس، فریمان، چناران، خواف، تایباد و گلبهار در این برنامه شرکت کرده‌اند. 

وی ادامه داد: زیرساخت‌های لازم برای اجرای این طرح در حاشیه شهر مشهد در نظر گرفته شده است و با کسب مجوز اجرای این طرح در کلانشهر‌ها، قطعاً آمار افراد تحت پوشش افزایش چشمگیری خواهد داشت.

دکتر عبدالله‌زاده بیان کرد: نیروی انسانی و فضا و امکانات موردنیاز برای اجرای این طرح به شکلی گسترده در کلانشهر مشهد پیش‌بینی شده است. 

مدیر توسعه و ارتقا شبکه دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر، ۶۳۰ هزار نفر در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد از برنامه سلامت خانواده بهره‌مند شده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->